Просування сайту в пошукових системах інтернету - це мистецтво використання алгоритмів роботи пошукових систем для того, щоб ваш сайт опинився на першому місці і відповідно для отримання прибутку.
Розкручений інтернет ресурс є частиною іміджу процвітаючої фірми.
Оптимізація сайту за ключовими словами під пошукові системи - один з ефективних способів просування вашого сайту в Інтернеті. Необхідно прийняти оптимізацію сайту як обов'язковий крок на шляху до подальшого успішного просування вашого сайту. Він є першим ділом, яке проводить наша компанія в комплексі робіт, спрямованих на просування вашого сайту в пошукових системах.
Зараз мало мати сайт у мережі інтернет, треба мати ефективний сайт.
Коли людині потрібна інформація, то найкращим помічником для неї є рядок пошуку. І насамперед, куди він перейде буде сторінка посилань, які пошукова система знайшла в мережі за пошуковим запитом користувача. Тому розміщення сайту на перших позиціях або в першій десятці за ключовими запитами є обов'язковою умовою успішності ресурсу.
Для проведення якісної SEO-оптимізації за ключовими фразами необхідно розуміти принципи роботи пошукових систем та каталогів, що дозволить виробити оптимальний шлях використання їх можливостей. Відмінність пошукових систем від каталогів полягає в тому, що при індексуванні веб-сторінок вони використовують «спайдери». «Спайдер» (від англ. слова «spider» — павук) — це складна багатофункціональна програма, яка періодично знаходить нові або змінені сторінки та індексує їх, тобто додається до бази даних, яка використовується для формування результатів пошуку на запити користувача. "Спайдер" знаходить на сайті посилання, переходячи по них, фіксує відповідні сторінки в базі даних. Після звернення користувача до пошукової системи з відповідним запитом із бази даних вибираються адреси сторінок, де спайдер знайшов інформацію, що відповідає запиту.
У каталогах ваш сайт оцінюють адміністратори. Вони розподіляють ресурси за тематичними розділами та забороняють використання заборонених методів оптимізації. При запиті користувача пошукова машина каталогу розраховує популярність сайту, як і машина пошукової системи, але з урахуванням оцінки, присвоєної сайту адміністратором.
Насамперед ми робимо SEO-оптимізацію, тому що оптимальним варіантом є реєстрація в пошукових системах та каталогах вже оптимізованого сайту. Якщо ви просто зареєстрували свій сайт, не оптимізувавши його, то спайдери не зможуть зібрати ту інформацію, яку хочете донести до ваших клієнтів. І відповідно про активний прилив цільової аудиторії можна забути.
На рейтинг вашого сайту, наданий пошуковою системою, впливає безліч факторів. Більшість із цих факторів піддаються управлінню з боку компанії, що просуває ваш сайт у пошукових системах.
Роботи, що виконуються під час пошукової оптимізації та додавання вашого веб-сайту до пошукових систем:
- Теги опису сторінок сайту, заголовки, зображення описуються згідно зі списком усіх можливих запитів ваших клієнтів. Сайт оптимізується за цікавими для вас фразами. Підготовка файлів "sitemap.xml" та "robots.txt".
- Створення кабінету в "Google Мій бізнес", налаштування, зв'язок із вашим сайтом.
- Створення "YouTube" каналу, зв'язок з вашим сайтом.
- Створення кабінету у "Pinterest", зв'язок з вашим сайтом.
- Створення посилань на ваш сайт з "білих" каталогів, каталогів сайтів у яких хороший трафік відвідуваності. Додавання вашого сайту, організації до каталогів підприємств, карти Google.
- Додавання запиту на індексування (сканування) вашого сайту пошуковими системами. У кожній з них є особистий кабінет веб-майстра.
- Додавання лічильників відвідувань пошукових систем, популярних каталогів, додавання на ваш сайт Google Аналітики.
Через тиждень, два після запиту на індексування, всі сторінки вашого сайту будуть проскановані пошуковими системами. Тепер будуть враховуватись фрази, за якими користувачі знайшли та перейшли на ваш сайт, кількість користувачів, переходи за посиланнями з інших сайтів для підвищення індексу популярності та його позиції у видачі пошуковими системами за запитами.
Позиції вашого сайту в пошукових системах тепер залежатимуть від віку доменного імені та кожного відвідувача, який був на вашому сайті.