Зараз епоха маркетологів, а це означає, що зовнішній вигляд виробу є одним із ключових факторів, що визначають популярність та попит на цей виріб. Саме з цієї причини ключова цінність виробу зміщується з виробу як такого у бік емоцій та вражень споживача, що взаємодіє з ним. З іншого боку, не можна продати виріб тільки за рахунок його візуальних особливостей, без технологічної складової.
Створення ідеї нового проекту, концепту від ескізів деталей до зовнішнього вигляду, його аналіз – робота промислового дизайнера. Промисловий дизайн дозволяє відповісти всім потребам, які стоять перед виробом, обміркувати його конструкцію, матеріали, спосіб застосування та впровадити інновації.
Промисловий дизайн врівноважує функцію виробу із його зовнішнім виглядом. Завдяки цьому новий продукт не лише працює, а й добре виглядає. Це досягається за рахунок балансування функцій виробу та співробітництва з іншими відділами компанії, з метою гарантії того, що новий виріб буде ринковим та економічно ефективним.
Сучасна промисловість вже давно використовує технології швидкого прототипування. Це створення прототипу за спеціальними технологіями за лічені години. Прототип потрібен для оцінки виробу, він дозволяє заздалегідь виявити помилки та зробити зміни. Це один із етапів роботи промислового дизайнера.
Основні етапи роботи з промислового дизайну:
- Формування ідеї та концепції спільно з маркетологом;
- Створення ескізу чи макету виробу;
- Створення 3D моделі виробу;
- 3D візуалізація та створення анімації тривимірної моделі виробу;
- Прототипування виробу;
- Тестування;
- Створення виробничих креслень.
Вироби з гарним дизайном прості у використанні, інтуїтивно зрозумілі і настільки добре вписуються у наше життя, що ми рідко замислюємося про них.